dinsdag 13 januari 2015

Kids aan het woord...

Voortaan mogen er elke week twee kinderen een tekstje schrijven over het reilen en zeilen in de klas.
Dit gebeurt uiteraard tijdens hoekenwerk, op dinsdag.
Zo leren zij correcte teksten schrijven en ontwikkelen zij heel wat tekstvaardigheden op de computer.
Leuk voor hen, maar ook voor jullie...
Veel leesplezier!
Juf Tine



Hallo ik ben Zinédine uit het 4de leerjaar.
Vandaag mochten we bij taal een tekening maken over een feest in een andere cultuur.
En bij rekenen  hebben we  de oppervlakte en de omtrek geleerd.
En nu zijn we bezig met een regenkoker te maken en hoekenwerk.
We hebben in de ochtend ook Spelling gedaan en tijdens de speeltijd hebben we
ook gevoetbald...

En mijn klasgenoot professor Gabriël kan al met kleurstof werken en hij zal voor mij kleurstof  maken om te knutselen.
Bedankt om dit te lezen. Zinédine.

                                     

1 opmerking:

  1. Wat tof om iets te lezen van de kinderen .
    Super verrast om de blog te bekijken . Van ver 2700 km Noordwaarts in een besneeuwd landschap in Zweden , de activiteiten volgen van mijn kleinkind Tristan en zijn vriendjes op school , het is alsof ik participeer aan het gebeuren . Proficiat aan allen , doe zo voort .
    DANKBAAR!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen